Subject: Kaugkütte piirhinnad
From: "Karin Ilves" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Cc: "Mare Karotamm"
Date: Tue, 14 May 2024 11:32:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Loksa linnavalitsuse ametnike poole on viimastel nädalatel pöördunud
suulises vormis mitmed Loksa elanikud, kes on nördinud, väites, et kuigi
ehitusjärgus Loksa hakkepuidu katlamaja köetakse juba hakkepuiduga,
maksavad elanikud ikka kõrget sooja hinda, mis on Konkurentsiameti poolt
kehtestatud siis kui katlamaja köeti põlevkiviõliga.

Elanikele selgituste andmiseks palun Konkurentsiametilt informatsiooni,
kas Teile on teada, millal Loksa katlamaja valmib ning millise aja jooksul
pärast katlamaja valmimist (kasutusloa väljastamist) kehtestatakse uued
kaugkütte piirhinnad?

Lugupidamisega

Karin Ilves

arendus- ja keskkonnanõunik

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5304 8333

 <https://www.loksalinn.ee/kontaktid1>